עוברים דירה? קבלו טיפים לאריזה חכמה


חברת אחסנה ישראסטורג' מספקת את שירותי אחסון תכולת דירה, וכמו כן אפשרות השכרת יחידות אחסון. אנחנו עובדים בתל-אביב, ירושליים, נתניה, חיפה וקריות. שירותי האחסון ניתנים גם בצפון הארץ. מחסני החברה מתאימים לאחסון ציוד אישי, לתווך ארוך ותווך קצר. השירות ניתן גם ללקוחות פרטיים וגם ללקוחות עסקיים.  המחסן מצוייד גם לאיחסון תכולת בית, וגם לאחסון סחורה,  אחסון עסקים כגון ניירת משרדי , ציוד משרדי וכו'.

אם חושבים על מעבר דירה. בין אם נגמר החוזה או מכל סיבה אחרת . נאמר אתם צריכים לעזוב את הבית לזמן מה לרגל שיפוצים למשל, או שצריכים להתפנות מהדירה מסיבות אישיות, ויש צורך לאחסן את הדברים שלכם לזמן כזה אחר. אפילו לחודש אחד. ואז מתחילים את החיפושים אחר פתרון אחסון כלשהו, האם בבית של ההורים, או במחסן בחצר של החברים. לנושא בחירת המחסן המתאים עוד נחזור מאוחר יותר , נייעץ, נדבר על מחירים ואיכות מחסנים להשכרה  ושירותי האחסון בכלל. 

יש לערוך רשימה של דברים שתרצו לקחת איתכם, רשימה של דברים לאחסון, בין אם זה ריהוט לאחסון או חפצים אישיים קטנים. אתם מחליטים מה לשלוח לאחסנה ומה לחלק לחברים וממה ניתן פשוט להיפתר. אין צורך לשלוח למחסן בהשכרה את מה שיהיה זול יותר לקנות אחר כך. 

תבחרו מקום שבו יהיה לכם הכי נוח לארוז  ולהכין את החפצים לאחסון.

אתם תזדקקו לקופסאות בשביל בגדים כלי מטבח, ספרים ודברים קטנים אחרים. ניילון בועות, נייר עטיפה,צלופן שקוף, חבלים ומסקינטייפ. ניתן לקנות קופסאות בחנות, או שאפשר להזמין את ארגזי הפלסטיק לאחסון הבטוחים של חברת אחסנה ישראסטורג'. להבדיל מקופסאות קרטון הארגזים הבטוחים שלנו אינם מתקמטים, לא נשברים ולא מתבלים. הכינו הכל מראש.

את הבגדים והמצעים יש לגלגל ולהניח בתחתית הארגז ולרפד את הדפנות.את החפצים הכבדים יותר עדיף להניח במרכז הארגז. יש לעטוף את כלי הזכוכית בניילון בועות או נייר עבה. יש לעטוף כל חפץ בנפרד על מנת להבטיח איחסון בטוח. את כלי הזכוכית יש להניח בארגז נפרד.

את המשטחים של הרהיטים יש לנגב מלכלכוך ואבק, להעביר שואב אבק על משטחי הבד של הרהיט לאחסנה, ולעטוף היטב את כל החפצים והריהוט לאחסון בניילון על מנת למנוע חדירת אוויר ולחות, למנוע נזקים.

את המיקרוגל והתנור יש לנקות היטב לעטוף. יש לנקז מים  מהמדיח ,מכונת הכביסה, והמייבש ולעטוף אותם עם ניילון גם כן.

עכשיו תכולת הדירה לאחסנה מוכנה להישלח למחסן.

Регистрация

Авторизация