תגידו שלום לערבוביה בביתכם

האם ביתכם הולך ונראה יותר כמו יחידת מחסן מאשר בית באמת. כשמסתכלים סביב רואים המון חפצים לא קשורים מפוזרים ופשוט תקועים מתחת לשולחן, בפינה, מאחורי הדלת. הולך ונהיה יותר ויותר קשה לפתוח את הדלת בגלל הארגזים הדחוסים לפינה בניסיון נואש להרוויח עוד כמה סנטימטרים בחדר. זה הזמן להיפרד מהבלגן הזה בבית.

יקל מאוד על החיים להיפטר מכל הבלגן המיותר בבית. יותר מרחב פנוי בבית, יותר מרחב בראש ובנפש, זה להשתחרר מכל הדברים שאנחנו לא צריכים כדי שיהיה מקום לאלה שאנחנו אוהבים. רק תחשבו כמה זמן לפעמים לוקחת לכם ההתעסקות עם חיפוש פינות אחסון בבית ואחר כך שוכחים מה שמתם ואיפה. זה מטרד יומיומי לחיות בסביבה לא מסודרת וזה מלחיץ. אז הגיע הזמן לעשות צעד פשוט שיהפוך את ביתכם למסודר כמו שאתם אוהבים.

לפני הכל יש לארגן את המרחב האישי שלכם, ולשייך כל דבר למקומו. אל תשליכו כל דבר לארון תדחסו וסגרו את הדלת. ככה מבזבזים מקום יקר. הביטו סביבכם ותתבוננו בכל מה שיש לכם. תחליטו מה אתם באמת צריכים לפעמים ובמה אתם אוחזים סתם כי "חבל לזרוק". אלה דברים שתופסים את מקומם של דברים יותר רלוונטיים לכם.

עכשיו כשנפטרתם מכל המיותר נשאר לארגן את שאר הדברים כמו שצריך. תלכו על ההיגיון הפשוט. אם זה שייך למטבח – תאחסנו את זה במטבח. אבל כל מה שלא שייך למטבח שיעוף משם!

אולי עניין הארגון והסדר נראה כמו מלאכה משעממת אבל זה משהו שחייב להיעשות על מנת לברור ולהפריד את העיקר מהתפל, את האקטואלי מהאחיזות שתוקעות אותנו. וזו מלאכה יומיומית שלא נגמרת. יש לארגן יום אחרי יום. אחרי שמשתמשים במשהו יש להחזירו בדיוק לאותו מקום שממנו לקחתם. פשוט כמו שזה נשמע.



אפשר להשיג ארגזי אחסון שאוהבים את העיצוב והצורה שלהם אם תיוג או משפט השראה בשבילכם, כך שזה יעודד אתכם לשים את הדברים במקום ולא לפזר סתם.

לכו על זה, תעשו את זה ממש עכשיו. ואז תחזו אלינו וספרו איך הבית המסודר שלכם השפיע על חיי היומיום שלכם לטובה.

אין מספיק מקום לאחסן את כל הציוד שמתערם בביתכם?

היפטרו מהדברים הלא נחוצים. והרשו לישראסטורג' לאחסן דברים כמו אופניים, בגדים עונתיים, כרש גלישה, מקרר וכל דבר שאינו נחוץ כרגע ודורש אחסון מיידי לפי דרישה.

פשוט תקבעו את זמן האיסוף, תארזו ותנו לנו לטפל בכל השאר.

ישראסטורג' מציעה שירותי אחסון מלאים כגון אחסון דירה או אחסון לפי דרישה, אחסון חפצים בודדים ואחסון בארגזי אחסון שלנו. עם ישראסטורג' אתם חוסכים עד 15% יחסים לשירותי אחסון אחרים. אנחנו גם מספקים שירות של איסוף והחזרה של הרכוש המאוחסן. בין אם תצטרכו ארגז אחד בחזרה אל ביתכם או את כל תכולת ביתכם בחזרה ממתחם האחסון שלנו זה – אנחנו עושים זאת בשבילכם וזו חווית שירות ברמות אחרות.

שירותי האחסון שאנחנו מציעים נקראים גם אחסון לפי דרישה או ולה סטורג' . זה פשוט או, יותר נוח ו15% פחות  יקר  משיטת אחסון ישנה

כמה קליקים באתרינו israstorage.co.il  או באפליקציה המותאמת לסמארטפון, ואנחנו נגיע עד הדלת שלכם כדי לאסוף ולהוביל את הדברים שלכם למחסן הבטיחותי שלנו. אנחנו גם נותנים לכם רשימה שמית ממש של כל החפצים המאוחסנים אצלנו, כולל צילומים. כך שאתם מקבלים חשבון רק עבור מה שאתם מאחסנים. תנו לנו לעשות את כל העבודה המשעממת בשבילכם.

אנחנו מספקים את שירותי האחסון שלנו בתל אביב ההומה, ירושלים הקדושה, חיפה ההררית וכל עיר וכפר 
שביניהם.

אתם מוזמנים:
פשוט חייגו אלינו לתיאום פגישה - 077-3609990

הגיעו לראות את המחסן שלנו בעיניים שלכם. 
נשמח לענות לכל שאלות שלכם!
קרא עוד מידע חשוב ומעניין על השכרת מחסנים באתר האינטרנט שלנו:



Регистрация

Авторизация