אחסון לפי דרישה משנה את האופן שבו אנו מאחסנים את הדברים שלנו


הצורך בחלל פנוי ומרחב אישי הולך וגובר בהתאם לגדילת האוכלוסיה בערים הגדולות שיוצרת צפיפות שמגבירה את הדרישות של הפרט למרחב פרטי. בערים גדולות במיוחד כמו ירושלים ותל אביב, היכן שמציאת מרחב מחיה אישי נהיה קשה במיוחד ואנשים מתמודדים עם קושי בלמצוא מקום פנוי לשמור את החפצים האישיים שאין בהם שימוש על בסיס יומיומי, אבל עדיין אין רצון או צורך להיפתר מחפצים אלה כמו למשל קישוטים לחגים. בדרך כלל יש מלא דברים שתקועים אצלנו בבית ויוצרים דילמה תמידית – מצד אחד כמות דברים כאלה הולכת וגדלה משנה לשנה, מצד שני – חבל לזרוק, כי אולי זה ימצא שימוש. כל הסיבות הנ"ל גרמו לצמיחה של קונספט נפלא ותומך של אחסון לפי דרישה.

אחסון עצמי מכוון להשכרת שטחי אחסון כמו קונטיינרים, תאים, לוקרים ואפילו מרתפים. 

אחסון לפי דרישה עובר כרגע תפנית בקונספט של שיטות אחסון.

אז מה זה נותן?

חלל לאחסון חפצים מיותרים

אחסון לפי דרישה, מאפשר חלל לאחסון ולשמירה על החפצים שאין בהם שימוש על בסיס יומיומי, והם תופסים מקום ובאופן לא רלוונטי מעמיסים על המרחב בבית, ויחד עם זאת אחסון זה מאפשר גישה חופשית לחפצים הפרטיים ושליפה בכל עת.
 
שירותי אחסון לפי דרישה

 מספקי שירותי אחסון לפי דרישה כמו ישראסטורג', מציעים את שירותי האיסוף וההובלה, מה שמגדיל את הנוחות של הלקוח ש כבר ניתנה לו האופציה לנהל את הציוד המאוחסן דרך האפליקציה של החברה

שליחת חפצים לחברים

הפיתוחים האחרונים של הקונספט העבירו את הצורך של המשתמש לאחסן דברים אצל חברים או משפחה. כל התוספות של רווחה ונוחות יבטיחו לכם חוויה אחרת באחסון לפי דרישה.
 
התוספת של הנוחות בא לידי ביטוי במחירים הנמוכים שתשלמו עבור אחסון לפי דרישה. מה שעושה את השירות זול יחסית זה השימוש בחלל המושכר בצורה שונה מהאחסון העצמי שבו כל החלל המושכר שייך ללקוח אחד. זה מוזיל את עלות החלל לחברה עצמה ומאפשר לחייב את הלקוח רק עבור החלל שהוא משתמש בו.

על פי סקרים שנערכו לאחרונה, יותר ויותר תושבים של מדינות בעלות כלכלה מפותחת עוברים למרחב אחסון לפי דרישה מחללי האחסון העצמיים שלהם. בשנים הקרובות, נהיה עדים לצמיחה גדולה יותר של התעשייה.

קרא עוד על ישראסטורג׳ - שירותי אחסנה

Регистрация

Авторизация