כמה טיפים להשכרת ביתכם במהלך חופשה

אתם נראים כמו מישהו שהיה יכול לספוג איזה חופשה. אתם נראים כמו מישהו יכול לספוג חופשה ארוכהההההה ביותר. ואנחנו כאן כדי לעזור לכם לעשות את זה.

השכרה או סאבלט החלפת בתים ודירות בזמן החופשה יכולה לעזור להחזיר כמה מהוצאות של הנסיעה. אתרים כמו למשל Airbnb  הפכו את זה למאוד קל ופשוט עבור אנשים שאוהבים לטייל בעולם ויחד ליהנות מהנוחות ומהאווירה הביתית.

הנה כמה טיפים עבורכם שיאפשרו לארגן את ביתכם ולהתאימו להשכרה דרך האינטרנט.

הוציאו את כל הפסולת מהתמונה לגמרי. המטבח יכול להוות כלף מכריע בהחלטה אם לא מציגים אותו נכון. טוב, זה שיש לכם את מכונת הסינגל קפה מהמודל האחרון, טוסטר ומכונת וופל וסודה לא אומר בהכרח שצריך להציג אותם לראווה. הזיזו הכל מהפריים, ותרווחו כמה שיותר מקום. תתמקדו על פריט דקורטיבי אחד בלבד ושום דבר אחר שעלול להעמיס על העין.

תגרמו לחדר הרחצה או האמבטיה להיראות כמו חדר ספא ע"י גלגול המגבות ולא תלייתם. תקנו כמה נרות ריחניים, ותתלו חלוקי אמבט לבנים חדשים על הדלת. תוסיפו מגע אישי ותנו לאורחים את לחוש מיוחדים.

 היפטרו מכל דבר שנראה לכם אישי או אינטימי מידי. תמונה שלכם עם החבר, נהנים מבקבוק יין מתחת למגדל אייפל יכולה להיות מקסימה ממש, אבל האורחים עלולים להיות מובכים ואפילו להרגיש פולשניים. ניתן במקום זה לתלות את הציור האקרילי שקניתם מצייר רחוב ליד סיינה או סתם לקנות פוסטר בקניון. כשהמשימה של ההיפטרות מהמיותר וההפרדה מהאישי נהיית קשה, כאן ישראסטורג' נכנסת לתמונה.

ארגזי האחסון שלנו – עמידים בפני מים ואש כאחד. האפליקציה שלנו מאפשרת לך לעקוב אחר כל פריט המאוחסן בנפרד ובתוך הארגזים, מה שעושה את ההחזרה לקלה יותר לביצוע בזמן שאתם נהנים מהחופשה ומהשקט בראש.

אתם מוזמנים:

פשוט חייגו אלינו לתיאום פגישה: 077-3609990
בואו נבקר  אותנו בפייסבוק
הגיעו לראות את המחסן שלנו בעיניים שלכם. 
נשמח לענות לכל שאלות שלכם!

קרא עוד מידע חשוב ומעניין על השכרת מחסנים באתר האינטרנט שלנו:

סוגי אחסנה המוצעים היום והמחירים. מה צריך לדעת

מה ההבדל בין מחסן להשכרה בשירות עצמי לבין VALET STORAGE

Регистрация

Авторизация