עוברים דירה בקרוב? הנה 4 טיפים למעבר דירה ללא לחצים

 


מחיפוש דירה ועד סגירת חוזה, אריזת חפצים, ומציאת חברת הובלות - המעבר יכול להיות ממש תיק.

אנחנו מודעים לכך שארגון והעברת כל הרכוש האישי שלכם ממקום למקום מהווה אחד הדברים המלחיצים שיש במעבר. במקום להיבלע בתוך ערימות של קרטונים, התשמשו ב 4 טיפים אלה כדי לעשות את המעבר פחות מלחיץ.
 
1. התחילו לארוז כמה שיותר מוקדם

איכשהו תמיד יוצא שיש יותר דברים לעשות ולארגן ממה שנדמה, אפילו לבן אדם הכי מסודר בעולם. אז כדאי שתתחילו להתכונן ולהתארגן כמה שבועות לפני המעבר. זה לא רק יחסוך מכם ריצות מטורפות בדקה ה 90 בחיפוש אחר ניילון בועות או משהו כזה, אלא גם יספק הזדמנות טובה לעשות נקיון של החיים. האמנם תשתמשו באמבטיית מסטיק שהאחיינית שלכם הביאה ליום ההולדת?

תעשו את המעבר נקי מסטרס גם על ידי אריזה ואחסנה נכונה.


2. אריזה סלקטיבית ומאורגנת

אל תהיו אוגרנים. כשמתחילים לארוז חושבים קודם כל על דברים בעלי חשיבות וצורך מיידי ברגע שתגיעו לדירה החדשה. נגיד כלי מטבח הם בחשיבות העליונה לעומת הגלשן, או הפלייסטיישן. כל הדברים השוליים יכולים ללכת לארגזי אחסון לפני הכול, או לפעמים אפילו כדאי לשלוח אותם לאחסון.

ישראסטורג' מציעה שירותי אחסון בארגזי אחסון, כולל איסוף והובלה לכל כתובת בישראל תמורת 26 ש"ח בחודש בלבד. זה נוח במיוחד במידה שנוצרת חפיפה בין עזיבת דירה אחת ועד הכניסה לדירה החדשה. יש לציין שארגזי האחסון שלנו עשויים מפלסטיק קשיח. זה שונה מקופסאות רגילות. 

התנהלות עם כמות קטנה של ארגזי אחסון לא רק תחסוך מכם את הלחץ, אלא שגם תאפשר אוויר לנשימה בדירה החדשה, כדי שתוכלו לארגן את הרהיטים בסדר הרצוי עליכם, ולסיים את כל העבודות הקטנות בביתכם החדש.


3. ערכו רשימות.
 
כל ארגזי האחסון של חברת ישראסטורג' ממוספרים ומקודדים. אנחנו גם מצלמים תמונה מלמעלה של כל ארגז. אין צורך שתסמנו את הארגזים שלכם. רק הוסיפו תיאור לאזור האישי באתר שלנו. עם הטכנולוגיה המתקדמת שלנו אנחנו בטוחים שתצליחו לנהל את הציוד האישי שלכם בקלות.

 
4. ישראסטורג' לשירותי האחסון.
 
אם אתם עוברים דירה בקרוב, ישראסטורג' יכולה לעזור! אנחנו נאסוף את ארגזי האחסון וגם את הרהיטים אם צריך מביתכם הנוכחי, נאחסן אותם כמה זמן שתרצו, ואז נחזיר לביתכם החדש מתי שתחליטו שאתם רוצים אותם.

ביום המעבר, הוודאו שכל החפצים שלכם ארוזים היטב, וחפצים בודדים עטופים. הנהג שלנו יגיע לביתכם ויאסוף את תכולת הבית. לאחר מכן יוביל בבטחה את כל הציוד למתקן האחסון שלנו המאובטח שלנו. ויאוחסן לתווך קצר או תרצו לבחור לאחסון לתווך ארוך יותר. כך או אחרת זה יחזור אליכם ברגע שתרצו ולכתובת שתספקו. 

הקליקו כאן להזמנת אחסון מהירה, או להזמנת חומרי אריזה כגון ארגזים, צלוטייפ וניילון בועות.

אתם מוזמנים:

פשוט חייגו אלינו לתיאום פגישה - 077-3609990
הגיעו לראות את המחסן שלנו בעיניים שלכם. 
נשמח לענות לכל שאלות שלכם!

קרא עוד מידע חשוב ומעניין על השכרת מחסנים באתר האינטרנט שלנו:



Регистрация

Авторизация