עיקר הדברים שיש לאחסן עד החורף הבא על מנת לחסוך מקום בבית

בואו נודה, החורף מגיע אל קיצו. חלק מאיתנו מרוצים מזה וחלק פחות. בכל מקרה עבור אלה שחושבים שהכיף נגמר זה יכול להוות קושי לוותר על חפצים חורפיים שעושים את תקופת החורף למנחמת. איך שלא יהיה זה הזמן לעשות את מה שצריך על מנת לפנות מרחב מחיה בבית!

הדברים שיש לאחסון על מנת לחסוך מקום בבית.

הקיץ כבר מעבר לפינה, וזה הזמן לאחסן את כל דברי החורף שתופסים המון מקומות אחסון בביתנו. אם החורף זו העונה החביבה עליכם ואחסנה של דברי חורף מעיקה עליכם, אל תדאגו, כי הדברים ייעדרו מביתכם רק עד החורף הבא שבוודאי יגיע. בינתיים החפצים המאוחסנים לא יפריעו בדרככם. האחסון בטוח מפנה את ביתכם מבלגן מיותר. אז התבוננו היטב מהם הדברים העיקריים שכדאי לכם לשלוח לאחסנה על מנת לחסוך מקום בבית.

בגדי חורף.


כל הפוטרים והג'קטים, וסוודרים ושמיכות תופסים יותר מדי מקום בארון שלכם. זה הזמן להחליף אותם בביגוד קליל יותר וטרנדי לקיץ.

נעלי חורף.

בדיוק כמו בגדי חורף, הנעליים תופסות המון מקום במסדרונות ובארונות נעליים. תקופת הגשמים נגמרה, ימי השמש והחום הישראלי מגיעים, אז אנא תאחסנו את כל המגפיים והנעליים הכבדות ותפנו מקום לסנדלים וכפכפים.

ציוד סקי וסנובורדים.


אם אתם חובבי ספורט חורפי, אנחנו מצטערים להודיע שעונת הסקי נגמרה.

מצד שני היתרון הוא שאתם יכולים לפנות את ביתכם מכל הציוד המתלווה לספורט המגניב הזה ולפנות את ביתכם מהעומס ולעשות את זה צ'יק צ'ק.

אחסנה לאור יום.

שעון הקיץ החל, כך שזמני אחסנה באור יום החלו גם! עם חילופי עונה מגיעה גם הזדמנות נפלאה לפנות את ביתכם ולנקות אותו מכל ציוד החורף – בגדים, נעליים, אביזרים, סקי וסנובורדים, מגפיים, קסדות, כל דבר שאין בו צורך בקיץ הישראלי הלוהט. כל דבר שאין בו שימוש בקיץ- יש לאחסן על מנת לחסוך מקום אחסון בבית. ישראסטורג' נותנת לכם אפשרות לחיות בבית פנוי ממיותר. נסו את אחסון לאור יום עכשיו!

אחסון בגדי חורף יכול להיות קצת מעציב לחובבי חורף מושבעים, אבל מצד שני ימי השמש מגיעים אז זה הזמן לעשות את המהלך. מעכשיו יש לכם אפשרות לחסוך מקום בבית, ולחיות בסביבה מרווחת יותר.

אתם מוזמנים:

פשוט חייגו אלינו לתיאום פגישה - 077-3609990
הגיעו לראות את המחסן שלנו בעיניים שלכם. 
נשמח לענות לכל שאלות שלכם!

קרא עוד מידע חשוב ומעניין על השכרת מחסנים באתר האינטרנט שלנו:


Регистрация

Авторизация