סוגי אחסנה המוצעים בישראל היום והמחירים. מה צריך לדעת

נושא: סוגי אחסנה המוצעים בישראל היום והמחירים. מה צריך לדעת



ובכן, איך ואיפה מקובל בישראל לאחסן חפצים? התשובה פשוטה - במחסן. ישנם אפשרויות רבות וסוגים רבים של מחסנים לצורך אחסון תכולות דירה, חפצים אישיים, סחורות ומסמכים.

נגיד שיש לכם בית או דירה, וברצונכם לאחסן את תכולתם למשך זמן קצר או ארוך, לצורך מעבר, נסיע לחו"ל או שפשוט יש לכם המון דברים מיותרים בבית - במקרה כזה אתם צריכים יחידת אחסון עצמית או מחסן רגיל.

תלוי בכמות ומידות של חפצים, יש לכם ממה לבחור. כמה יעלה אחסון מהסוג הזה. כעקרון מחירי האחסון דומים כמעט בכל מקום, אבל הם תלויים בכמות של הפריטים ואורך אחסונם.
 

דירת סטודיו או דירה בעלת 1-1.5 חדרים זה 10-12 מטרים מעוקבים. מחיר האחסון נע בין 30 עד 50 שקלים למטר, כלומר 400-500 שקלים לחודש כולל מע"מ. בנוסף לכך תצטרכו להזמין הובלה, המחיר כאן תלוי במרחק הנסיע, ויכול להגיע ל-1300-1500 שקלים הלוך.


אחסון של דירה בת 4-5 חדרים זה 50-60 מטרים מעוקבים, והמחיר עולה ל-1500-2000 שקלים לחודש כולל מע"מ. מחיר ההובלה כאן יעלה ל-1800-2300 שקלים, אם תסתפקו אם נסיע אחד בלבד.

אם ברצונכם לאחסן את חפציכם בקרטונים או בארגזי פלסטיק, אפשר לשמור אותם על גבי משטחים (קרטונים) או על המדפים (הארגזים). 

על המשטח עולים בין 15 עד 20 קרטונים ממוצאים (2 מ"ר מעוקב), והעלות של האחסון תהיה 80-130 שקלים למשטח. בדרך כלל זה מתאים לאחסון הסחורות למניהם. ההובלה עליכם.

לאחסון של החפצים האישיים מתאים יותר אחסנה בארגזי פלסטיק אם קיבולת ממוצעת של 60 ליטר. המחיר כאן תהיה 30 שקלים לחודש כולל מע"מ. לדוגמה - כל הפריטים הקטנים (והיקרים) שלכם בדירה בעלת 2 חדרים יכנסו ב-15 ארגזים כאלה בערך, וזה הולך לעלות בין 400 עד 450 ש"ח לחודש כולל מע"מ .המחיר הזה כולל הובלה, ואפשר לחסוך פה והרבה. בנוסף אפשר למסור כאן גם דברים גדולים יותר, שלא יכנסו לארגזים, והמחיר יהיה נמוך יותר.


בחזרה לסוגי המחסנים.

במקרה של אחסנה עצמית אתם משכירים יחידת אחסון במחסן שמור, מזמינים הובלה (המחירים ראה לעיל) או מובילים את חפציכם באצמכם. במקרה הזה המחיר נע בין 30 עד 60 שקלים למטר מעוקב. למחסן כזה אתם יכולים להגיע בשעות הפעילות ולמשוך את הפריט שאתם חייבים. כאן תצטרכו להגיע כל פעם בכוחות עצמכם. סוג האחסון הזה נוח למי שמאחסן לזמן ממושך ומדי פעם רוצה לקחת משהו מפרטיכם המאוחסנים. הביעה כאן שאם יש לכם 5 מטרים מעוקבים של חפצים תצטרכו לשלם עבור יחידת אחסון גדולה יותר, כלומר 6 או 8 מטרים .הכוונה שאתם תשלמו על הנפח שאתם לא באמת משתמשים.

במידה ואתם רוצים לאחסן במחסן רגיל, יש צורך להזמין הובלה. כאן המחיר של מטר מעוקב נמוך יותר-25-40 שקלים .פתרון כזה מתאים לזמן אחסנה קצר יחסית ואם לא תצטרכו את חפציכם עד תום תקופת האחסון. חברות הובלה ממליצות על מחסנים כאלה בעצמם, אבל פה כדאי להתוודות שהמקום מתאים לאחסון ולא מכולה או רחבה מקורה.
       
ארגזי הפלסטיק, שבתוכם תוכלו לשמור את הדברים הקטנים יותר, גם מאוחסנים במחסן סגור. הארגזים ננעלים. ההובלה במקרה הזה היא בחינם. האחסון למשך חודש ימים הוא 30 ש"ח לארגז כולל מע"מ אם לא קיבלתם הנחה.


יש לשים לב,שיש תמיד להתעדכן אם המחיר שקיבלתם כולל מע"מ. 

Регистрация

Авторизация