פתיחת סניף חדש בכנות


ישראסטורג' (ISRASTORAGE) שמחה לבשר לכלל לקוחותינו, על פתיחת מחסנים להשכרה בפארק תעשיה בכנות.

פארק תעשיה כנות נמצא במיקום מרכזי במרחק קצר ונגיש מכל נקודה באזור המרכז: 7 ק"מ מנמל אשדוד, 5 ק"מ מכביש 6, 3 ק"מ מכביש 4. אנחנו נמצאים במרחק של 20 דקות,  מתל-אביב ו-30 דקות מירושלים.


ישראסטורג' (ISRASTORAGE) מציעה שירותי אחסון בשיטת valet-storage המספקת ללקוח תיבות פלסטיק יחודיות ואמינות, בעלות קיבולת גבוהה. בתיבות אלה ניתן לארוז בקלות דברים בינוניים וקטנים. התיבות שלנו מקלות על תהליך האריזה שלכם ומשפרות את רמת האחסון של ציודכם. לכל תיבה יש מספר ייחודי וחותם אישי, מה שמאפשר בטחון שאף אחד לא יפתח אותן מלבד הלקוח עצמו. יתרה מזאת, בישראסטורג' קיימת מערכת ממוחשבת עם תמונות של התיבות שלכם. בתמונות אלה ניתן לראות מה יש בכל תיבה. היה ולקוח זקוק בדחיפות לתיבה ספציפית, ניתן בקלות לאתר אותה במחסן שלנו ולהביאה למען הנדרש. שירות זה חוסך לכם זמן, כאב ראש, נסיעות מיותרות ופקקים.

אם ברצונכם  לאחסן דברים גדולים כמו פרטי ריהוט או מכשירי חשמל, אין שום בעיה, ישראסטורג' מספקת גם שירות זה.


ישראסטורג' מציעה מחסנים להשכרה ושירותי אחסון לא רק ליחידים, אלא גם לחברות וגופים. אנו שמחים לספק שרותי לוגיסטיקה ואחסון עבור עסקים קטנים ובינוניים. אנחנו לא רק נדאג לאבטחת הסחורה, אלא  נתחזק, נארוז ונספק אותה לבתי הלקוחות שלכם, במידת הצורך.

מעוניינים לדעת עלינו יותר? כנסו לאתר שלנו - israstorage.co.il  תשלחו לנו מייל info@israstorage.co.il   או התקשרו בטלפון מס' 077-3609990

קרא עוד מידע חשוב ומעניין על השכרת מחסנים באתר האינטרנט שלנו:






Регистрация

Авторизация